Tuesday 8 November 2011

Pohon Kemaafan yang Amat Diperlukan~!

Hari nie, aku, Ikarin Atiqah nak memohan seribu keampunan pada:-


~Ibu n ayah..
~sedare2 aku yang ade pertalian darah secare tros atau tidak (cehh xD)
~kakak2 angkat n abg2 angkat ksygan ika nie mcm Kak Ika Izumi Hikari, Abg Mukhsin, Abg Sora and yg laen2 lha, xde kje kodd nk tlis smenye.. xD
~adek2 angkat ak, mcm adk Amira, Izzat, Niken n lelaen..
~Rakan2 tersyang aku yg aku snirik xprnh jumpe tp aku percaye setulus hati aku, Raziq, Salehudin, Furqan. (Bros, aku sayang korang sngat2)
~Ahli2 Famouse 6 Girls, n Famouse 6 Boys... Sorry k law ak ade ckp burok sal korg..
~ Akhir skali, pd sume yg mngenali diri aku yg sbnrnye,, ampunkan aku.. :)



Sumpah, aku mmg syg korg sgt2, cme, aku tk thu if korg btol2 syg kt aku ke tak, even appreciate my life as well. Aku mmg tk thu isi hati korang tp aku harap oke je kot.. Kan hari raye nie aku nk gak ar mintak memaap nie.. tak sempat kot nak ucap sesatu.. mau maot aku.. hohoo..! 


Selamat Hari Raye Aidil Adha.. ((teringat kat abg sora adha, camne gaknye dy skunk lpas clashy nie?)) 


Jalan2 bersama Safiya,
Mengelap peluh krane berdiri,
ampun dipinta jika terasa,
kemaafan diberi harap dibersihkanlah diri..


Assalamualaikum w.b.t :)
Semoga berjumpe lg lah di laen hari~!


Danke!
~ikarin_prussia logging out~ 

No comments:

Post a Comment