Friday 13 July 2012

For Crying Out Loud =3

Tadi, masuk perbarisan untuk Kontinjen Pengakap =)
Gotta wear full uniform on that day. Penatnya, dan laparnya, Allah je yang tau. Panas perut tau. Haha.

Sebab raptai penuh, terpaksa la buat dari awal pagi lepas assembly sampai before rehat.
Er, actually sampai time PJ jee. Tapi slack jap time PJ then main bola jaring as the Shooter. Hyeah, 3 gol ;)
At least aku boleh shoot, maybe sebab dah biasa main basketball walaupun aku ni, taklah tinggi mana. Baru 153 somethingg xD

Then, rehat kali kedua, termenangis pulakk. Sebab apa? Tu secret, lads  =*
Baru laa belajar agama lepas habis rehat. Disebabkan Alya tak datang, aku tolong gantikan tempat minah tu untuk presentation agama =D Dengan Nutsiebear !

Balik, excited sebab nak pergi rumah Al, jalan kaki lagi tu, cepat2 kitaorang choww nak balik. Boleh pulak, sampai kat rumah Alya dia tak bukak pintu. Dekat nak setengah jam jugakla kitaorang melepek kat luar tu, dengan panas, kata Ain dah jadi udang merah selaput tempura dah. Haha, spesifik gila ayat dia. XD
Last-last dia keluar bukak pintu dengan *censored*. Lawaaa xD

Terbaik lha Alya babeh xD
Penat eden, pukul 5.45 baru balik. Aku asyik tuju Nintendo Dsi dia je, haha <3
Jakun la katakan, tak pernah main xD

Haih, okaylaa, aku dah penat meraban, choww dulu.
Logging out,
Byee !
Peace yaw !

No comments:

Post a Comment